Ny dag.

Jaah nu är det en ny dag , nya val möjligheter ! .
såg på mitt förra inlägg här på bloggen att jag hade fått 5 komentarer , men alla var från min mormor , du mormor jag ska nog lära dig hur man gör när man komenterar :) ?

eftersom jag inte skrev något igår så får jag väll berättat om gårdagen och dagen idag och vad som komma ska.

Igår så stannade jag hemma pga att jag skulle få ett nytt schema , så jag väntar ett tag så alla lärare lär sig hur mitt schema ska se ut.
så jag slängde in en tvätt maskin, hjälpte mamma lite med maten Vad gjorde jag mer ?
tror vi var i affären här borta också ? men är inte helt säker.
blev även big brother på kvällen med mamma och syrran.
HAHA när rodney ställer sig upp ur sängen helt naken, emma och jag helt stumma med munnen öppen .. sen kommer Emma " JÄVLAR ...Vilken batong "
HAHA trodde jag skulle dö !!
Emma gick och lade sig när jag tog mina tabletter , så medans tabletten värkte så tänkte jag att jag ändå kunde laga något att äta under tiden .
så jag ´stekte 2 ägg och satte mig i soffan och åt medans vi kollade på mästerkockarna.
blev sängen direkt efter det och jag somnade på en gång.
vaknade typ 311 ggr av att min vovve gick upp och ner från trappan och kom och pussade mig hela tiden.
vid 20 över 4 så började Tanja att skälla så då gick mamma och syrran ut med henne , då var hon ju dyng nödig , det var därför hon hade svansat omkring så.

Dagen då .
Mamma väckte mig och jag gick upp drog med mig Tanja ner eftersom hon låg under min säng.
drack mjölk och kände att jag var på as dåligt humör och dyng stressad , antagligen pga att Tanja väckte mig.
så jag fick stanna hemma idag också.
Tanja ligger desutom och sover nu den lilla skiten ! :)
lagade mat med mamma och sen gick jag och sov en stund.
och nu sitter jag här som en zombi.

Idag tror jag att vi skulle in till degerfors och hämta ut p-piller men är inte säker ?
och självklart så blir det Big Brother kvill också (yy)
sen promenad i think.
men men det återstår att se vad dagen har att erbjuda.

på återseende / FannyWanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0