Fredag morgon

Japp jag är verkligen uppe med tuppen :).
Min käraste vovve sov hos mig inatt så det fick bli många pussar och sova på hennes rumpa ! :) <33
var riktgit gott faktiskt !
vaknade ungeför 3 gånger inatt så jag ger det en stor applåd , behövde verkligen det !! :)
Hörde inte ens när hon kom upp från trappen som jag brukar utan nu vaknade jag av att hon slickade mig i hela ansiktet xD , haha det kan verkligen inte bli bättre ! :)

Mamma väckte mig vid 6 , så då gick jag ner och tog ett glas mjölk och en smörgås, blev att vara hemma en dag till eftersom att gå en dag känns lite grymt onödogt ..
så jag följde med mamma till mormor och morfar och lämnade in tidningen :).
kom hem och gosade med vovven och tog äppel jouse <3

Idag då så ska läkaren ringa vid 1 så vi får reda ¨på provsvaren :). lite nervös faktiskt :$
så innan det så ska vi ha hunnit handla inför helgen , apoteket och ta ut p-piller och sen ska jag bort till min kusin Nina med en karta p-piller som vi hade lånat :)

och på lördag blir det Värmlandspojkarna i stora lass , vet inte om vi ska gå än, men jag hoppas det :) , skulle vara grymt härligt !! :)

Nu har jag skrivit av mig lite , så nu ska jag dra och hjälpa min Fantastiska mamma med Maten ! :)

Idag är hon föresten på bättre humör tack vare att hon fick sova inatt , så vi gör en tumme upp för den (y)

Puss * FannyWanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0