whaaaats up ?

tjoola hopp ..
nu är det då Lördag , den 8 juli tror jag också om det ska vara mer bestämt.
Min finaste pojk har varit här nu sen i måndags , så han åkte hem idag och än en gång var det svårt att släppa dom där vackra händerna..
vad har jag och han hittat på då , bull krig, brottning och sen drog han ut mig i regnet , tack älskling :$ < 3
har varit en fntastisk helg med massa mys med en helt underbar person , finare människa kan man ju försöka hitta, meeen då skulle man få leta till döden för en bättre människa finns inte!
Han förstår mig , finns för mig , tröstar håller om mig och hjälper mig när jag är sjuk ! och kärleken till honom den kommer verkligen aldrig försvinna ! har ÄNTLIGEN hittat den rätta , mannen jag ska dela och bygga upp ett helt fantastisk liv med , med mycket hårda bullar krig ! mums :$ <3


Gaaah snart börjar skolan också , kan säga att jag verkligen är redo , redo att klättra upp för dom där bergen och verkligen satsa på det som står bakom , jag kommer antagligen trilla ett par gånger men jag ger mig inte förens jag har nått mitt mål !!
och nu har jag ju mamma och älsklingen som stöd , och dom stöden , gaah dom verkligen INGEN ta ifrån mig . !

Vad gör fröken Wanberg nu då !? försöker starta om min cpiga mobil som  bara vägrar att fungera som jag vill
-.-´
kollar på "på smällen" och saknar min underbaring !! KOM TILLBAKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
funderar även på en promenad , men får se hur det går med febern innan , för vill verkligen inte svimma eller något .
har även varit grymt varmt ;o
igår kom det ju ett riktigt regn väder , och min hund , haha vad säger man gulligare går nog inte att hitta !
sitter på balkongen med mamma pappa älskling och tanja .
jag sitter på golvet och klappar lilla vovven.
så kommer regnet och hon drar sig närmre mig och lutar och blänger utåt !
regnet blir värre och värre , tillslut luttade hon sig så mycket så hon låg i mitt knä!
sen kommer det värsta då bakar hon in bakom mammas stol och gnäller sen springer hon in med en jävla ´fart !
finns det någon värre bad kruka !?
hahaha var grymt kul att se:D

neeeh nu blir det att lyssna på musik och gå igenom allt .
hejs :D
/ FannyWanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0