Let me take you there

Tisdag eftermiddag tror jag att det är nu ? aja jag har iallafall ätit så för mig så är det eftermiddag.
Idag känner jag att humöret är på topp , har fått massa gjort och jag känner hur Fanny Wanberg är tillbaka .
behövdes nog bara en lugn helg hos bby helt enkelt :) .
Har hjälpt mamma med maten , diskat 2 gånger , gjort iordning kaffe , plockat iordning i rummet och sen har jag även städat inne i toaletten nere :) .
riktigt stolt över mig själv om jag ska vara ärlig ! :D
nu är mamma och Emma ute och fiskar lite så toalett städningen är en överaskning ! :D
är också hungrig som ett djur så jag hoppas inerligt att dom kommer snart !
så hoppas vi ju också att dom har fått massa fick på sina krokar ! Mohaha :D

SNART börjar skolan också , är så in i helvete Taggad så ord inte ens kan beskriva det !
nu jävlar ska jag ta dom , jag ska ta studenten och hela skiten om dte är något mer man kan ta , hmm jo min stolthet , skulle vara så stolt över mig själv !
ska ju även gå hos kuratorn också , så jaaah hoppas på att allt blir bra nu för en gång skull ! .
även om jag är grymt taggad för det så får man ju inte glömma att jag är lite nervös för det här är ju faktiskt min sista chans ! NU JÄVLAR TAR VI DOM :D
men jag ska inte låta räddslan ta över , inte nu nepp !

sen får vi ju se när min lilla plutt kommer :$ thihi saknar han som jag vet inte vad , ändå sågs vi för ett par timmar sen ;o sjukt !
går btw med en tröja där det står " världens bästa mamma " , tror jag ska köpa en textil penna och skriva under " har jag " :) Älskar dig min underbara mamma ! <3

vet ju att många skryter om allt konstigt fast dom inte visar något sedan. värkar ju så fint på bloggar oc sånt.
men jag kan ärligt säga att det jag skriver här om min mamma, att hon är underbar mm. det står jag för , jag kan krama min mamma mitt på stan , säger älskar dig till henne innan jag kan sova , pga att det är ett ord man borde säga , för saningen ska fram no matter what ! :) <3

Fick även med mig saft igår hem , vet inte om jag skrev det förra gången men ah iallafall så har jag gett mormor och morfar lite så vi håller tummarna på att dom också gillar den ! :)
mormor och morfar var ju på bil Bingo i karlskoga igår med Morbror , men otur nog så vann dom inget :(  men men , det är tanken som räknas , man kan inte vinna hela tiden .

Neeh nu ska jag hänga upp tvätten också :) ,
Tjinixen / FannyWanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0