Du snurrar min värld <3

Pappa <3


Jahopp , den 1 juli nu då , 3 månader med underbaraste David Berg och imorgon fyller bror 23 :) <3
Har typ sovit 2 timmar samanlagt inatt , vart massa konstigheter som hålde mig vaken. usch inte igen tack ! .
gillar inte när folk dricker :$

nu sitter man och lyssnar på Söder - du snurrar min värld , därav min rubrik.
har hänt nu då !?
jo min mage har typ varit elak i ca 3 veckor !?
har solat och badat med Emma och Mamma , dom dagarna gillade vi :) handlingen också , gaah älskar er flickor  !! <3

idag har vi varit inne i degerfors hämtat mina sömntabletter , äntligen hoppas på att jag får sova och att stressen försvinner igen då ! :) .
hade även med bror Ronny i bilen , var grymt underbart ! .
så mycket skratt efter vägen
Träffade även Rebecca Berg ! fy fan vad jag har saknat den lilla skit ungen !!! <3 snällare människa får man helt enkelt leta efter för det går fan inte att hitta !! <3

vad ska hända i Fannys dröm liv nu då !?
på söndag kommer min maan , något jag verkligen ser fram imot !! <3
hoppas få åka till lunedet och kolla på vart jag åkte ner med barnvagn ! :D Fart och fläkt ! <3
massa sola och bada !
sedan får man inte glömma att jag längtar efter att få börja skolan igen , ge nya tag för nu FAN ska jag klara det , jag ska ta studenten och jag ska verkligen få topp betyg och vara där varje dag för nu vill jag inte missa något och jag är redo för att lära !

Har man en underbar familj och en fantastisk pojkvän så ska jag fan klara det !! :D <3

men men lite om vad som hänt och skett !

hejs :) / FannyWanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0