Onsdag morgon.

Nu sitter jag här och väntra på att åka en tur till tandläkaren i Degerfors ..
Dom ringde i måndags och frågade om jag ville ha den tiden för dom hade fått återbud, så vi tackar och bokar ! :)
Blir floristen idag ,
så nu har jag borstat tänderna , använt tandtråd och tagit munskölj , så jag känner mig extremt fräsh i munnen nu :) .

Efter det fina besöket så blir det att handla lite fort sen hem och baka frukostbullar och rulltårta ! , Mums som satan !

sen får vi se vad dagen har att erbjuda , blir iallafall bigbrother vid 15.25 och sen så vet jag iallafall att jag ska ut ¨på min dagliga promenad , när den blir vet jag inte riktigt än , men någon gång under dagen kan jag iallafall lova.
Känner mig som en hurtbulle ! :)

imorse så sa mamma att Tanja skulle väcka mig , och in kommer tanja och lägger dig rakt över bröstet på mig så jag inte kom undan , och sen slickade hon mig i HELA ansiktet , och hur mycket jag än vred och vände på huvudet så nådde hon mig xD !
en riktigt fin morgon hos Familjen Wanberg helt enkelt :) <3

Nej nu ska jag göra mig iordning det sista !

Tjo flöjt ! / FannyWanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0