21/2 - 2011

Nu har Fanny kommit hem igen , har redan varit hos mormor och morfar 3 gånger nu , vi tvättar nämligen åt dom :).

Vi har även fått sportlov den här veckan , så vi får se om man kan hitta på¨något kul med mamma, men det återstår att se :) .
hmm jaah vad har hänt igentligen sen jag skrev sist ?
i torsdags var jag ju så klart hos läkaren i karlskoga , fick ny stress medicin * som jag desutom älskar , har aldrig sovit såhär gott ! "
dom tog även 5 rör med blod , så nu väntar vi bara på provsvaren ska komma .

Fredag , så åkte vi till Örebro till willys och storhandlade , det gick faktiskt hyfsat bra trots alla folk . :)
syrran drog till Kim .
Lördag, drog mamma och jag till mormor och morfar och hade det mysigt med mycket prat :) <3
söndag , åkte vi och hämtade Syrran!   Kollade på Big brother ofc ! och sen fick Jag sova hos mamma :$ <3
och min vovve väckte mig med en puss sen la hon sig på min mage och somnade om ! Älskar den där lilla skrutten ! :)

Nej nu ska jag sminka mig och borsta tänderna , kan ju inte gå som ett lik hela dagen :D .

kanske blir att baka idag också om det går  ? eller annars  blir det att städa uppe så det blir fint och mysigt :) .
jaja  det återstår att se :).


Hejs / FannyWanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0