Mine.. :) <3

Har varit lite seg med att uppdatera min blogg direkt på morgonen, är helt enkelt för död för att göra det, har inte kunat sova på skit länge igen..

Fortfarande saknar jag mannen i mitt liv, och det kommer jag alltid att göra så länge han inte är vid min sida..<3 Du är helt enkelt det bästa som någonsin har varit mitt, vill verkligen inte förlora något så vackert och betydelsefullt som du är i mina ögon ! <3 du får mig att le, du gör mig till den lyckligaste dag ut ocg dagar in ! <3
Jag har hittat mitt så kallade hem, och det är just där i dina armar som är det tryggaste stället jag vet :) <3


är så grymt trött på min mobila bredband.. vill NÄSTAN kasta det långt bort åt helvete för här gör den ändå ingen nytta genom att jävlas med mig, den borde veta vid det här laget att "han" inte kan skydda sig trotts att den blinkar så vackert åt mig !

Avril Lavigne smile är det som låter så vackert i mina öron just nu, sjukt igentligen hur länge man kan hålla fast vid en "idol" man gillade när man var liten, Damn jag hade en grymt bra musik smak redan då ;o :D

Idag skulle mammsen och jag städa, men så kände vi Njaaa det kan väll vänta till imorgon ? tror faktiskt inte dam råttorna flyr sin väg :) .
Mamma är även Lite bättre, bara lite inte mycket. hoppas hon blir frisk och kry snart ! Älskar min mamma ju :$

igår fick jag ju som vanligt ett utbrott igen.. gillar inte när folk inte förstår mig eller tar mig och mina behöv på allvar. respektlöst..
så jag var SJUKT irriterad igår kväll, har kommit på att saker och ting går mycket fortare om man gör det själv! yaay jag är allt lite smart med min tablett :) .

får se om jag tar hallen idag iallafall, tycker synd om Tanja som får ligga i sitt eget dregel ! :D
desutom så luktar det ju mycket fräschare !

Snart fyller ju morfar år också, måste försöka få ihop lite pengar och hitta en fin present ! men vad är ju frågan !?
löser sig alltid, ett leende brukar ju göra honom glad :) .


Meeeen nu ÄNTLIGEN vart updateringarna på det där äckliga viasat klart ! så nu kan jag kolla på canal digital boxen igen ! Thihi det gillar vi :) .


Heeerråååå / Wanberg, Fanny Wanberg ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0