Lördag morgon , ajjemen ! :)

Japp , nu är det den där lördagsmorgonen.
känner mig ganska pigg trotts att jag knappt har sovit, thihi !

vad händer lilla mig idag !? hm jaah kanske ska klippa mig , gaah är så in i nordens taggad , och hoppas på att det blir bra ! mamma är ju faktiskt dukitig på att få det som jag vill ha det :) <3

nu dundrar det Avril lavigne- smile för fullt direkt på morgonen, har jag blivit galen ;o ?
neej då :) .

mamma är även grymt gullig , hon köpte dilikates köttbullar igår som jag antar hon igentligen skulle ha till jul, men nu är hon guld så jag får makaroner och köttbullar idag , gaaha underbar är vad du är ! :)

Saknar även min lilla fis ! <333

får se om det blir en hel mys dag med Fannys lilla håriga bebis :$ <3 ovasett hur stressad eller panikångest aktig jag är så kan verkligen min vovve lugna mig , ovasett vilken storm så stöttar hon mig som den klippa hon är ! <3
Grymt glad över att vi fick henne , många förstår sig inte på henne , därav varför dom inte vet hur hon är , för hon är bara den där gulliga vovven till dom som förstår sig på henne ! <3
GullVovve ! <3

får även se om en promenad kommer in på schemat också !? får verkligen se vad dagen har att erbjuda , vet iallafall att jag ska prata med min pojk, det är ju ett måste varje dag annars är man ju halvt död ! :) 

är även grymt sugen på Davids pommes, sån där gullig kvälls mys vi hade med pommes och tv mys , MUMS !!!

neeeh får se om det blir ett nytt inlägg senare idag , för igår berättade ju mamma och mormor att dom tyckte att det var roligt att läsa min blogg, så jaaah känner mig lite pressad så vet inte vad jag ska skriva :D .
så vi får helt enkelt säga , Hej mormor,morfar och mamma , Jag älskar er :) <3

på återseende / FannyWanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0