livet leker sin dagliga lek !

usch vilka jobbiga moln som börjar ta över den där vackra blåa himmelen. ny snö som kommer inatt också!?

Jag saknar min David extremt mycket, han är som den där jul klappen man alltid har önskat sig, Jag önskar inget annat än att ha honom bredvid mig nu , förut , föralltid !! <3
jag lever i lyckan, där livet leker sin dagliga lek ! <3

tror även snart att antagningsbreven kommer från Komvus, det måste dom ju göra ? Jag håller tummarna på att jag kom in på alla fyra kurser för annars kommer jag bli besviken på mig själv..
för jag vill klara det här , jag vill kunna nå mina mål. bli stolt över mig själv när jag presenterar mig för den där lilla tjejen, den där Fanny Wanberg, ni vet ? .

snart julafton också, det är sjukt ingentligen vad mycket har förändras från när man var liten var det roligaste att öppna paketen och leka med det under hela kvällen.
nu gillar man bara stunden av att få fira julen med nära kära, känna lukten av julmat och lycka.
att se ljusen blinka utanför mm
det är skillnad på allting, det roligaste är inte längre att få något , utan det är att ge något :).

Idag har jag haft ont i hela kroppen,usch , handleden bara värker, inte ett dugg kul..

Nu sitter jag och kollar på One Three Hill och efter det börjar Unga Mödrar sen får jag vänta i en halvtimme och komma på vad jag ska göra innan Grays Anatomy börjar , underbart med något att följa, Gillart !!

nu blir det nog att hämta en Japp, så man får lite choklad i magen också :$


på återseende / Fanny den där Wanberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0