Fredag kväll ju !

Har inormt tråkigt nu och känner verkligen att det inte känns som en fredag !? konstigt.
Idag har jag iallfall stannat hemma från att följa med mamma och syster till Degerfors, slängde i en tvätt maskin istället , låg och kollade på lite tv med världens bästa vovve som somnade på min pojks tröja :$
sen kom dom hem, då drog Emma och jag ner till graven och tände ljus på våran älskade pappas grav, och även på Mormors syster Doris mans grav !
Vart fint och ljust iallafall :)
drog till mormor och morfar och försökte få bort skrapandet i deras telefon, men neej jag hade inte blivit telefon operatör idag heller :D

Mamma och min lotsas pappa drog nyss till Pizzan för lite fredagsmys.. så nu ligger jag i rummet med min vovve som än en gång ligger på min mans tröja !
hon är väll trött efter att först ha snott mitt ägg sen när jag bärde ut tallriken så drack hon ut mitt cola glas, hon är allt en elak liten vovve ! :D
Nu snarkar hon även som en stor karl ! haha, min fis :D <3


/ Jag saknar dig älskade pappa, du tog med dig glädjen ut ur dörren när du gick, du var glädjen som skulle ha hjälp oss genom livet. du fattas helt enkelt ! <3 du är sjukt saknad av alla som kände dig.
När jag får barn ska jag berätta om min starka, modiga och helt fantastiska pappa som är du, du var en kämpe med glöd som klarade dig så länge som du gjorde, och du ska även ha tack för det, för du gav mamma ytterligare 3 lyckliga år.  du trodde på henne och stöttade henne genom allt, och när du lämnade oss, visar även ett tecken på att du litar på att mamma skulle klara av det, att hon är stark och skulle ta väll hand om oss ! men som sagt, om du hade varit med oss hade nog livet sätt anorlunda ut, på ett bättre sätt skulle jag tro ! <3
du skulle nog tro på mig, finnas för mig och verkligen stötta oss alla, du skulle lära oss att kämpa för det vi vill i livet.  Jag önskar helt enkelt att du vore här, saknar dig älskade pappa ! <3 hoppas du har det bra där uppe och en vacker dag syns vi där i nangijala :)

* nej nu snart ska jag ta min tablett och sedan ringa min finaste pojkvän, Älskar dig :$

Tjilivipen ! /Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0