Fett dåligt humör !..

Jahop nyss trillade det ner ett brev i lådan från pilgården till mig..
vart inte ett dugg glad över vad det stod i brevet iallafall, det var min läkare som skulle skriva remis till vuxenpsyk åt mig, han hade fått svar från psykatrin att dom hänvisade mig till vårdcentralens kuratorer istället..
Fattar inte varför jag inte kan få hjälp av vuxenpsyk , för en kurator kan väll inte träna hur jag ska hantera olika situationer och om hur jag ska göra!?..
Var verkligen ingenting jag hade räknat med så nu ska man vänta på att en kurator från vårdcentralen ska ringa och ge mig en tid..

böjar bli grymt nervös för att det här kommer gå för sakta så jag kommer ha samma problem på komvux också, så att jag kanske måste hoppa av där också, pallar verkligen inte mer, kan man inte få någon hjälp någonstans !?
liksom min skolkurator skickade mig till vuxenpsyk , men men, är väll bara att gilla läget !


dagen nu då i kort version, hämtade posten åt mormor och morfar , skottade bort snön lagade mat med mamma käkade, sov en stund. tände ljus på pappas och kalles grav, hämtade posten åt mormor och morfar och nu sitter jag här med torra strumpor och väntar på Unga mödrar, det gick ju förra fredagen så går det inte idag så är det verkligen inte min dag för 5 öre !!


neeh piss dag är det verkligen. på återseende / Fanny

Jag älskar min David Berg, bara så alla vet liksom ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0