California King bed <3

en låt som verkligen betyder mycket, ovasett hur mycket jag saknar min man så ler jag alltid såfort jag hör den, för den representerar min man <3 vill inte vara utan honom.. <3

ujujuj vad har jag missat att skriva här nu då !?

igår tog jag faktiskt en promenad på en halvtimme, känner att jag verkligen måste komma igång på ett eller annat sätt. kom ju inte in på vuxenpsyk och jag vet inte när kuratorn ringer från vårdcentralen, så måste ju göra något på egen hand
promenad får mig att tänka, jag slappnar av för stunden och blir glad. så vi kör på den istället för att ge upp allting och sen ångra sig att jag inte förskte !? jag är inte så vek !
så jag hoppas att jag har kommit någon vart innan Januari, då jag börjar det där efterlängtade komvux !.
förstår forfarande inte varför jag inte fick gå på vuxenpsyk men men..
ska försöka gå ut idag också och se vad som händer och sker :)

idag så berättade mamma att hon inte riktigt var i form, hon mådde illa frös och kände sig allmänt dålig.
så jag försökte hjälpa henne med maten, skalade potatis vände kycklingen diskade plockade fram diskade även efter maten också , hoppas att det hjälpte lite iallafall ! <3
var även borta till sopstationen med henne och Emma, gick ganska bra nu, brukar ALLTID vara proppat med saker så det tar längre tid att försöka få ner sitt bråte också ! men men ett plus för dagen :) .

Mamma berättade även att det var en klass 3 varning där David bor.. känns inte så rockigt när han bor grymt nära en skog. men jag hoppas att han överlever !
han kan ju ta ett skutt så kanske han hamnar här med vindarna !? <3

ikväll blir det "halv 8 hos mig" och "kär och galen " GRYMT bra program !! älskart ! :)
Plus att snart börjar : OC, Unga Mödrar, AFV och Grays Anatomy :)

Nu blir det nog duschen innan det börjar :) .

på återseende alla ! / Fanny Wanberg, hon som är tillsammans med den där snyggingen David Berg ni vet !? ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0