21 December 2011

Woho ! fick intagnings brevet från komvux idag, och jag kom in på alla Kurserna ! nu blir det plugga av !
kom även upp i 500 poäng, så 100 poäng mer, men men vet fortfarande inte vad dom där poängen är till för !?
någon som vet ?

så i Januari har jag : Svenska A , Matte A , Engelska A , Historia A samt Orienterings kursen A !
så nu håller vi tummarna på att det här ska gå, så 2 kurser så ska jag gå i samma klass som syster , thihi då kan vi stötta varandra ! :D

och shit vad vi har städat idag !
Har ju haft ont i huvudet sen igår, och den är fortfarande kvar..
men eftersom vi ska bli klara innan jul så tog mamma grov köket, medans Emma och jag vek tvätten och drog lakan.
sen bärde jag Dammsugarn åt mamma medans hon tog i taket.
sen städade mamma och jag toaletten, tog väggarna och sådant så det är damm fritt !

gjorde även oboy åt mamma och Jimmy, och skärde äcklig lever pastej som inte dög åt Jimmy ! haha :D

och nu har även Unga Mödrar slutat, nu är det Jamie olivers jul mat eller något, den tackar vi för..
så nu kollar jag Oc och sedan får jag vänta på att Grays Anatomy ska börja ! :)

längtar även efter min förtrollande underbara man ! <3 sjukt jobbigt att vara ifrån världens finaste :( <3

neeeh försöka bli av med huvudvärken vorre underbart, tjilivipen / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0