20 December 2011

nu blänger man på halv 8 hos mig med mamma, äntligen !
varit fullt ös hela dagen.
igår hann jag inte ens att blogga ? usch det är en galen tid vi lever i !
igår handlade vi och köpte lite paket, kom hem drog ut och tog foton med Emma, bilder kommer nog in inom kort :) .
sen på kvällen drog vi till mormor och morfar och slängde i en tvätt maskin med kläder åt dom, bokade även tid för idag på kvällen eftersom det var full på förrmiddagen till kl 4.
så idag skjutsade vi in Emma till 12, drog till lidel och köpte cola, grymt billigt den här veckan !!
sen blev det Jysk där vi köpte en ren med släde till mormor och morfar, SJUKT fint vart det, det riktigt lyste liksom ! :).

sen drog vi till kronhallen innan det fick bli hem färd, där hittade vi en tomte som mormor och morfar kunde ha under granen, så den tomten dom hade innan kunde sitta i släden,  GUD nu vart det rörigt, ni får helt enkelt hålla i er i svängarna ! :) .

kom hem sen satte upp den där renen, drog hem en sväng sen tillbaka ditt där vi strök gardiner och jul dukar som åkte upp och på borden, dammsög rummet och sängkammaren. sen hem åt lite mat och sedan tillbaka för att tvätta !

och nu har vi varit hemma en stund, så nu har jag hjälpt syster med matten, och nu så klart halv 8 hos mig som jag skrev om i början, och idag är det även kär och galen !

men nu får det här inlägget dugga, har SJUKT ont i huvudet...

men ha det bra / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0