18 december 2011

Ujujuj idag har det verkligen varit full fart.
Nyss skulle Mamma och min lotsas pappa iväg till örebro , DAMN vilken fart det vart på syster " kan du köpa det och det, kan ni hoppa in där..... får jag följa med eller !? " Hahah hon kunde inte fråga direkt i början att hon ville med istället för att fylla över våra öron med babbel :D
Jag stannade iallafall hemma, känner att jag behöver ta det lugnt, plus att en mys dag med vovven sitter inte fel det heller :) .

Kollade klart på den där filmen Emma och jag laddade hem igår kväll, grymt bra var den!

och nu sitter jag och väntar på att min vackraste ska vakna :) <3
blir nog att steka lite ägg också, är ju vrål hungrig ;o.

Jaja på återseende / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0