16 December 2011 helt enkelt ! :)




Tjilivippen !
Nu är Fanny den där Wanberg här igen. :)
kl är 07.59 och nu tycker jag att det suger att jag inte bara skrev kl 8 istället.. men men :)
Idag blir det lax på menyn, meeen får se om jag tar spagetti istället och bara smakar ¨på den där fisken :$
och mörkt är det verkligen också, sådär så man nästan tror att klockan är 1 på natten ! Inte lätt att få upp det där humöret så iallafall !
min vovve är allt sjuk i huvudet, hon står och skäller sen för varje skall så backar hon ett par steg tills hon hamnar med backen i en vägg ! :D

Dagen idag är lite sisådär suddig, tror iallafall inte att jag ska med till Degerfors , tror det blir lättare för mamma så :) .
sen vet jag iallafall att jag ska ta en promenad och tända ljus på pappas grav, kommer bli så fint :) <3
får se om jag uppdaterar bättre senare !

hejs svejs / FannyWanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0