15 December 2011

Inte alls många dagar kvar till Julafton, den ska vi spendera hos mormor och morfar med släkten. massa god mat och det gillas extremt ! en annan ska äta Tacos på julen, gillar inte julmat för 5 öre :D . men nu ser jag tacos som jul mat också , det är vad man gör det till helt enkelt, ovasett vad man än äter så är det inte det som är hela tanken, äter jag något annat så förstör jag inget. för det är just att man sitter tillsammans och har en känsla av att ha en jul till tillsammans, man ska helt enkelt ta vara på tiden och njuta av varje sekund !

Mår inte ett dugg bra idag, vaknade hade inte sovit ett piss kändes det som.. följde med mamma till mormor och morfar med posten. drack kaffe och rullade köttbullar till middagen. käkade la mig och det tog ett tag innan jag somnade, vaknade av att mamma var vaken men orkade inte röra mig, var som en död fisk fast i en soffa .
Mamma tyckte jag var varm, men när hon drog fram strykbrädet, så ville jag inte bara ligga och titta på. så drog upp mig ur soffan och hjälpte henne med att stryka så hon bara kunde sätta upp dom på stången :) .
Vart fint också !

sen åkte vi och lämnade in den vanliga posten åt mormor och morfar, drog till affären och köpte cola till kvällen, vi gillar cola !

och nu hamnade jag här !
ska antagligen ringa David vid 3-4 för dom ska uppdatera sidan så han får en stund över som vi kan prata lite kärlek på (aa) <3
Har helt enkelt hamnat helt och hållet rätt ! <3

ikväll är det Böda Camping också ! Såååå jävla bra så det inte finns ord på det, dom pratar långsamt och är som dom är, men damn vad roligt det är att kolla på dom ! :)

och sen så klart så blir det ju mina program som ni får höra igen, vid 15.00 börjar Oc som sedan följs av Unga Mödrar. sen tar jag en promenad till 17.05 för då börjar Grays Anatomy och sen får det bli en tur till duschen med stora steg, vill ju inte gå och stinka, nej det vill man ju inte ! 

damn om typ en timme börjar ju Oc ! Woohoo ! 

tjilivipen / Fanny Wanberg, hon som är tillsammans med den där Fantastiska David Berg ! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0