sjuuuk :/

Hopp imorse vaknade jag av Tanja igen.. gick upp kände mig grymt konstig , snurrig orkade ingenting och allmänt degig .
tog febern och boven i allt detta var min feber på 37.6 innan jag ens hade rört mig . tog 2 ipren drog på mig kläder och fixade iordning mig , men märkte senare att det inte var någon ide för jag hade verkligen inte klarat av det :( .

och jag kan rent ut säga att jag är glad över att jag inte gick för jag orkar inte ens med mig själv .. har sovit nästan hela dagen , frysit sen har det blivit varmt , ont i lederna och knappt orkat gå på toaletten
så nu sitter jag som en soffpotatis i soffan med datorn i knät , kollar på Unga mödrar och hör min snarkande hund breve mig ! <3

Kuratorn har även ringt på både min mobil och hem telefonen men jag orkade inte röra mig eller ens prata , så får se om mamma orkar ringa henne sen och se om det är något viktigt eller något !

snart kommer ju mamma och dom hem också , mamma skjutsade min syster till någon läkare som ska hjälpa henne med saker och ting , jag hoppas det går bra !
ärligt talat tycker jag att våran mamma är en riktig guld klimp ! hon skjutsar oss överallt , hon gjorde liksom ägg åt mig nyss ? gaah helt underbar helt enkelt ! <3

saknar även min plutt , idag skulle han vara med på någon muslimsk fest där han skulle få äta massa gott och vara med och fira deras högtid :)
han var även på jobbintervju och om jag minns rätt så gick det nog bra ? han skulle prov jobba som bartender och kanske bli heltidsanställd , så vad kan man mer än att säga grattis hjärtat ! <3

usch neeh mitt hjärta slår så konstigt och värmen börjar ta form.
så nu ska jag ta lite cola , lägga mig rätt bredvid min vovve och glo klart på unga mödrar .
på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0