23/8-2011

Eftersom jag är ensam hemma pga att mamma tog med sig både syrran och min David till skogen för att plocka lingon så fick det bli att försöka blogga litööö :) .

Blev att vara hemma idag , min kropp ville inte riktigt som jag ville .. vet inte om det kan vara att jag inte tar tabletten och inte sover som jag borde ? återstår att se .
min maan har varit här i 2 veckor nu :) . känns GRYMT underbart !! han ska även stanna tills söndag :) .
kommer bli grymt svårt att släppa honom sen men men. han ska även kolla på lägenheter här i Åtorp innan han åker hem ! kommer bli underbart !! :D



Älskar bilden :$ <3


igår var jag i skolan , var GRYMT skönt att komma igång lite sådär . hade Historia , svenska engelska och matte .
hade Historia engelska och matte läxa hem och det blev faktiskt klart :) .
men såklart så kom jag inte iväg , känns pisst nu när jag verkligen ville visa vad jag kan åstakomma.
men men en dag kommer Fannys smarthet ut !! :D

Måste även tacka mamma för att hon hämtar mig i degerfors såfort jag är i skolan och även skjutsar in mig på måndagar ! vad vore jag utan dig älskade mamma !? <3

skulle även vilja lagga mat till mamma ikväll , men vet inte vad och hur men det kanske floppar upp något i mitt lilla huvud efter mycket om och men :) .

nu lyssnar jag¨även på fin musik och saknar min plutt !!  Gaah den kärleken :$ Jag kommer alltid att älska min David Berg !! <3

Har även bytt lakan och FÖRSÖKT med stora bokstäver att plocka iordning lite , men när man är slut i kroppen så går det inte som planerat tyvärr ;/
har även öppet dörren så Tanja kan sitta med mig , men neh neh då vill hon helt plötsligt ligga där ute i hallen själv . skit hund :$ när jag verkligen vill ha lite sällskap neeh då duger inte fröken Fanny ! :D

hopp , neeh det får bli att lägga sig och sove en stund innan man kollar hur det går med min pojks tvätt där ute , fan ta den som snor hans kallingar !! :D

hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0