Kärlekens Andetag .

hihi en ny dag som man ska försöka skriva lite om vad som har hänt . :)
jag mins faktiskt ingenting om veckan som var, förutom helgen som har varit en helt underbar !! <3

Fredag , vaknade och städade som satan för att iallafall få det någorlunda fint innan världens finaste skulle komma! <3   Åkte in vid en 2-3 till Karlskoga för att hämta honom (aa)
Behövde inte ens leta för han var den första jag såg xD , försökte skräma honom men det gick fan inte!! :( <3
men vi Pratade hela vägen till Åtorp, var så glad över att se honom , nervös också , så jag körde en guaidad tur och berättade allting längst vägen :) <3
kom hem satte mig i hans armar och kollade på tv , fick första kyssen , IHHHH vad mysigt det var :$ <3

lördag , självklart film med min älskling :) , Pratade skrattade busade och hade det allmänt mysigt bara :) <333

söndag , samma sak där bara mysigt :) , har även fått honom att kolla på big brother , (aa) <33

Måndag , började bra , men slutade i ett helvete när han skulle åka hem , ville verkligen inte släppa taget om han !! <3
men vi kommer ses igen !! <33

Tisdag som är idag då , har knappt sovit , nacken har ballat ur och jag har bara allmänt saknat hans närhet !! <3
har ätit mat nu och ska snart ner och lägga mig på soffan och snifa på kuddarna ! <3


* du har verkligen fått mig att se allt posetivt ! , du var det som fattades mig !! <3
du fick mig att skratta , du fick mig till kärlek ! , du kan få mig till vad som helst i din närhet ! <3
Jag önskar att du vore här ! <3

Jag älskar dig David Berg ! 1/4-2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0