Tjosan

Nu är ju Fanny här , men det var ju inte direkt oväntat ? , psst , ser ni att någon annan skriver hej här är bla bla så skrik till så jag vet ;) '

gick rätt så bra iskolan idag , hade stort prov i matten , men kom ut tidigare och hem mycket tidogare xD .
Lagade tacos och gjorde sallad :) mycket mys gillas ! <3
Diskade upp det och sen städade jag badrummet nere :D . Kände att det behövdes.

kollade på Unga mödrar och Pratade med MR Heeting ;) Raaawwr <3

och nu vart det tomt på ord när jag äntligen kände mig på humör , Attans också :D .

Imorgon är jag i köket också , Yaaaay !!!! Överlycklig :D
Så vill ni komma och Äta hos oss på Literbergs ¨så får ni ringa och boka bord :D .
men vi håller tummarna på att det inte kommer så många så det blir mycker över så vi får äta xD HAHA elaka Fanny är i stan ;D

NU KÖR VI GÄRNET !!!! Livet faller på Plats och det gillas !


Hejs / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0