tjolahopp

Har inte skrivit här så mycket , haft mycket att göra med läxor och sådand, eller antingen har jag inte haft något att skria om :).

nu i tre dagar är jag ledig från skolan för átt jag ska opereras, så idag följde mamma med mig in och vi kollade , så imorgon blir det operation, nervös men det är inget farligt så länge mamma står där med mig :) <3

Desutom är det mamma som har taggat mig för att jag skulle skriva i bloggen idag , så den tackar vi för :) .
tror även att jag kommer fortsätta och skriva om dagens händelser hur jag ser på saker och ting ! Fannys liv helt enkelt :) .

om skolan nu då .. Kan inte finnas någon bättre skola , en dag därifrån och man nästan börjar klättra på väggarna !  jag älskar tidspressen i köket , känslan av farligheter för att jobba i ett kök är liksom inte världens säkraste jobb ! och det gillas lite faktiskt , man får verkligen tänka sig för innan och mer och mer får man tankeställare om saker man gör fel innan och sånt :) .

tror vi skulle på utvecklingssamtal på tisdag ? mamma håller reda på det där iallafall :) ville ha med mamma så man har dubbla öron att lyssna med :) <3

och våran lilla busse till vovve har blivit så stor och fin :$ , mycker bus är det i henne , men det älskar jag med hundar , det ska inte vara en törris som kommer och lägger sig och bara äter ! en buse som biter en i röva och srpinger iväg ska det vara !! <333

Inatt ska jag sova hos mamma också :D det gillas! , så ikväll blir det att äta risgrynsgrött bäda rent i sängen duscha och sen sova inför morgon dagen då man får gå upp tidigt och än en gång duscha ! och jag får inte äta något heller:( .

sen till såna punkter som man hatar men skriver ändå för det är skrattretande :D
Jag och mitt ex har ingen kontakt med varandra längre, Bra är nog det för annars hade han nog hört det ena och det andra ...
han skickar inte mina saker , och enligt mig kallas det för stöld ?
Han loggar ut från facebook så fort man skriver ? han svarar inte på sms ? , flyr från situationen rekt ut sagt..
en patetisk unge som man bara önskar att man aldrig hade träffat !! ..

Om jag hade vetat att det hade funnits så underbara personer som den personen jag pratar med nu som verkligen känslorna väcks för varje dag , då hade jag ALDRIG ens tittat åt mitt ex !!
för en så underbar fin snäll och vecker person som han är så gud man dreglar nästan :) han kan liksom aldrig få mig att sluta lee ! han har en stor plats i mitt hjärta och han vet nog vem han är !<333

och mamma ska även ha ett tack som fick mig att öppna ögonen så jag inte tog tillbaka den där skitkorven ! <3
och fick mig även att se att det finna bättre ochb snyggare killar där ute :) <3 mums!

HAHA mamma Grays anatomy ;) ? du vet haha :D


Nej nu tycker jag faktiskt att jag har skrivit det mesta :).

Tjolahopp  / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0