Fredag

Gaah , fattar inte hur du gör för att få mig att må så bra , så som bara du kan! <3
allt är så underbart , och blir det vi så lovar jag att hålla hårt och aldrig släppa taget om dig !! <33


* nu är det fredag och idag fick jag stanna hemma igen , hade feber när jag kom hem igår 38 grader..
plus att mitt öra värker till så det knakar ? helt cpigt xD
men vi kör på det men om det inte ger sig så får vi åka in så får det bli en ny operation med nytt rör ;/ det gillas verkligen inte..

igår fyllde min syster år så vi får säga grattis till henne :) <3

jag är helt slut idag , skulle kunna sova bort hela dagen om jag hade velat !
men men :D

nu är det även helg , så det blir nog att laga mat med min underbara mamma , det gillas extremt mycket :) <333


hej då/ Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0