Onsdag för fan ;D

SLITEN , TRÖTT , RYGGONT TILL VANSINE och självklart SJÄLVSPRICKER i fingrarna , ännu en helt underbar dag i köket med HR1 kan man la bara säga ;) <3

har så jävla ont i ryggen så det hugger och jävlas , nu har jag fastnat i soffan med fötterna uppe på bordet och datorn i knät , är det något så vet ni ju för fan vart jag är iallafall , inget koppel behövs inte här inte ;) <3

Mamma fick komma in och hämta mig i kga , eftersom vi började senare idag så drog dom in det idag så vi skulle sluta vid en 4 , och det visste inte jag . kunde inte heller gå ut från köket , tur är så förstår mamma så hon åkte in medans , vart grymt glad när jag satt där på golvet med mina kock kläder och pimplade cola och mamma ringde och sa att hon var påväg in !!! slippa gå vägen till bussen med den ryggen ! <3 inga ord i världen kan tacka mamma för det , Älskar dig ! <3


ikväll blir det grannfejden och efterlyst med mamma , Om jag inte somnar nu då förstår , men nu har jag gett mig fan på att jag ska hålla mig vaken så jag kan sova som en gris sen ! :D


neeh nu orkar jag verkligen inte skriva mer :) .
hejs <3/ Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0