7/10-2010

Nu är även söndagen här. Nu har jag skalat lite potatis med mamma och lyssnat på - Har du en vän att väcka mitt i natten -    Tror det är tack varre den som jag är uppe så länge och pratar med David :) <3


Våran fina bebis i mini fodral :) 30 mars 2009 <3  




Mamma , om du ändå förstod hur mycket du betyder för oss ? , du är den som får oss att vilja gå upp på morgonen , du är den som man vill stå och laga mat med liksom , den man ville knäppa första cidern med och nu knäppa öl hos mormor och morfar liksom :) <3   Är grymt glad över att DU är våran mamma :) <333 Älskar dig obeskrivligt mycket <3

* Idag nu senare så blir det att äta mat, kolla på svenska filmen och sen färga håret xD , men tror jag ska färga håret och kolla lite av filmen under tiden :) , men det återstår att se <3

smsade med världens finaste människa från kl halv 1 tror jag till över 3 på natten :) , men jag leede under hela tiden och det är inte ofta någon kan göra så som han gör ! <3 Det är helt sjukt hur en människa kan ta en så stor plats i ett hjärta som han har gjort hos
mig , han har iallafall fått mig knäsvag och massa känslor som bubblar i magen :) <33 Jag Måste ta det här steget , jag vill ha dig vid min sida hjärtat <3
God damn your beautiful <3

Nej nu blir det att försöka göra något nyttigt :)
På återseende hejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0