29/11-2010

Jao , nu har ju inte Fanny skrivet här på super duper länge , har varit sjuk sen har det varit mycket i skolan , sen så klart har ju snyggingen fått mycket tid också :) <3

Idag var jag på hälsosamtal hos skolsköterskan , gick la sådär , svarade på massa frågor först , och då fick jag " jaah du måste ju sova mer och bli av med stressen , men hur jävla lätt blir man av med stress om man får fråga `??
fick även reda på att jag har sne rygg i svanken .. så nu har jag fått massa ryggövningar att göra varje dag nu ! .
och fick även reda på att jag är extremt underviktig.. har haft en jämnt undervikt förut , det var liksom ett streck som gick uppåt men var ungefär mellan 2 sträck hela tiden.
men nu på senaste tiden har jag tydligen inte hängt med den , så mitt sträck går drastikt neråt !! .
så jag måste gå upp minst 10 kilo.
Jaja nu jävlar kör vi , orkar fan inte med mer skit...

åkte hem efter samtalet så kom mamma och hämtade mig :) <3 vart mat när vi kom hem och sen sova i soffan :) sen prata med mr heeting en stund och det var grymt underbart :) <3333


neeh men nu blir det tvn igen .
heeejs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0