18 år sen !

Pappa <3


Sten-Åke Ingmar Wanberg , Käraste pappa .
Idag är det 18 långa år sen dom hittade dig !
Den dagen då ingenting skulle bli sig likt .
Den dagen då en viktig person försvann från världen och blev den stjärnan som du var !
Du var en stjärna pappa , du var den snyggaste av dom alla med !
Men tårarna långt ner i halsen så försöker man verkligen skriva massa saker om dig !
det finns så mkt men så svårt att hitta orden !
Du var en bra pappa , en bra make till våran underbara mamma !
du brydde dig mer om andra än om dig själv , det är min uppfattning iallafall .
Jag träffade dig aldrig pappa , men endå känns det som jag kan dig utan och innan !
Du var god hjärtat pappa , ett hjärta av guld !
och det minnet av dig kommer alltid vila kvar här på jorden !
Vi alla vet att du är med oss , ovasett om vi inte ser dig , eller känner dig .
så vet vi att någonstans så är du här med oss och vakar över oss ! som den ängeln som du är !
Har du det bra i himmelen pappa ?
Skulle verkligen vilja veta hur du har det ,
men det kommer vi aldrig få reda på !
vet du vad jag tror pappa ?
Jag tror att du har hjälpt mamma med oss ! du har nog stöttat henne genom allt !
Nog för att min underbara mamma är stark ! men i vissa uppförs backar så tror jag att du hjälpte till och knuffade på så hon klarade sig upp för det branta !
Idag så kommer många tankar att hamna hos dig ! men inga fråger kommer nog bli besvarade ,
men du ska veta att jag och fler än jag verkligen Älskar dig ! och vi saknar dig grymt mkt !
Vi bara väntar på att du kanske kommer hem och öppnar dörren och skriker " Hallå jag är hemma "
den dagen kommer inte , så igentligen är det ingen ide att vänta ! men drömma är aldrig förbjudet !
nu börjar nästan tårarna rinna  men jag vill att du ska veta en sak käraste pappa .
Du lever vidare i våra minnen , och där dör du aldrig . För så länge vi minns så lever du vidare ! ! <3

Vila i Frid Käraste pappa !
Sten-Åke Ingmar Wanberg vi älskar dig !!


/ Mamma , du är så in i bomben stark , och du vet att jag Älskar dig över allting annat !
Och jag kommer ALLTID finnas här för dig i vått och torrt !
Du är begåvad och helt underbar ! <3
och du är verkligen världens bästa mamma i alla väder ! .
jag älskar dig ! <333

Kommentarer
Postat av: Kent

Håller med dig till punkt o pricka Fanny , Eran Pappa va den bästa , saknar honom med .

2010-01-23 @ 15:26:23
Postat av: samma här

2010-01-23 @ 15:37:01
Postat av: håller med dig fanny

postat av mormor

2010-01-23 @ 15:39:03
Postat av: svar till Kent och mormor

Han är verkligen saknad pappa ! och det tror jag också att han var och skulle vara , han skulle vara den bästa pappan för oss !



Du är gullig mormor och morfar <3

2010-01-23 @ 19:08:34
Postat av: Thomas Tvivlaren

Stark text och jag beklagar förlusten. De flesta sår läker men somliga lämnar ärr.

2011-01-28 @ 14:35:33
URL: http://www.thomastvivlaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0