15/12-2010

Jao nu börjar julen komma in med stora steg , nästan för fort tycker jag !?.
Jaja nu har jag inte skrivit här på ett tag igen som min underbara mamma påpekar ! <3

Jaja det är la bara att sätta igång om livet händelserna kärleken ! .

Just nu verkligen känns det som jag vet inte vad! Var på möte igår och jag vart grymt irriterad.

Är det meningen att man ska må dåligt av att vara sjuk , bryter man bennet ska man sätta sig ner och tjuta och nästan dö för att ni ska ¨må bra ? hela dagen vart förstörd iallafall , ledsen sur och allmänt fundersam på hur fan ni tänker igentligen !?
ni säger att man MÅSTE komma , jao du får jag svin influensen menas det att jag ska komma då med !? Jag är en stress peoblem person som tar till mig allting som folk säger , .
och imorse vaknade jag och fick panik ångest och stress i högsta grad så tillslut satt jag och grätt när jag plattade håret bara för jag inte vad jag hade gjort eller inte gjort , allt bara var svart i huvudet.
mamma sa att jag skulle vara hemma och ta en lugnande tablett så efter ett tag blev det mycket bättre ! <3 Tack mamma för du förstår mig så som du gör , jag älskar dig !! <3

Idag hjälpte vi även mormor och morfar med tvätten så dom hade allt rent och fint innan jul ! <3

Nu sitter jag här och glor på lyxfällan med täcket runt mig och datorn i knät , onsdagsmys helt enkelt! <3
Hade nog varit bättre om MR heeting hade varit här nu ! <3
blir antagligen att prata med han idag också :$ grr som jag har längtat efter världens finaste röst som får mig helt varm och full i kärlek ! <33
Finns Fan INGEN som är så himmla fin underbar vacker snäll fantastisk sockersöt förstående och massa mer ! <3

Det var kärleken de ;) <3


Till saker som hänt nu då.
Förra veckan så svimmade jag på skoltoaletten i måndags .. slutade med att min sena på handleden hade lagt sig fel och jag fick en extra kula . blåmärke på nacken och ont i skulderbladen ! . men tillslut lade sig allt tillrätta och det blev bättre.

Fredagen så träffade jag Nina och Michan , grymt underbart har inte sett michan på dyng länge , och det var grymt underbart att kolla på film och bara vara helt enkelt , det blev filmen upp , och vi delade mycket skratt ! <3

i måndags den här veckan så var det Lucia firande och massa mys med mina flickor :) <3

Neej nu har jag iallafall skrivit lite så jag hoppas du är nöjd nu min underbara mamma ? <3

på återseende / Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0