5/9-2014

Idag mår jag inte alls bra. 
Ni vet den där känslan när man verkligen vill visa de personerna som sårat en och fått en att känna sig misslyckad och totalt värdelös att man kan och att man inte är alls de där sakerna. "In your face" liksom. 
Jag har inte alls mycket att komma med, jag har paniksyndrom. Jag har inget jobb och en "sjukdom" som inte syns. Något som en del tycker är pffft men en stor och jobbig sak för en annan att hantera. Jag känner mig misslyckad varje dag, jag når inte mina mål och jag har inget socialt liv längre. Men när man förstår att andra tycker lika dant OM en. 
Då mår man verkligen som man förtjänar. Idag var en sån dag när man ville försöka ge en "in your face" tid men de målen som jag tyckte var stort dög inte alls i dens syn. 
Mina syskon har jobb och studerat, de har kommit långt på vägen medans jag har fastnat  och jag verkligen längtar efter den dagen då jag får frågan hur min dag har varit. 
Låter konstigt men så är mina tankar nu. 


Over and out ✌️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0