1/9-2014

Ligger och väntar på att jag ska börja bli lite trött. 
Har varit en så sjuk posetiv dag idag, nu har jag ett ställe att gå till när jag vill och umgås med hästar och även rida och hjälpa till i stallet. En liten bit på vägen till en harmoniskare Fanny 😊

Min syster, bror och hans tjej var iväg och kollade på ett hus som det spökar i. Min syster trodde inte på bror och dom att det dom sa var sant men hon hängde med. Och troligen om jag nu ska tro på dom, så hade de sett hur en ande stod på trappan och tittade på dom, sen försvann den och på mindre än en sekund så stod hon i fönstret. Dörrar öppnar sig, persienner drar upp och ner sig och lysen tänds trotts att det är obibot. 
Tydligen ska det vara 2 lesbiskas pars dotter som är 16 år som är spöket och när inte det okända kunde ta bort spöket så drog till och med det lesbiska paret ifrån sin spökande dotter. Helt sjukt!
Men jag tror inte på det förens jag ser det, men lite coolt om det är sanning det dom säger. 
Nu ligger Tanja på plats i sängen hos mig, så det är nog dags för mig med att sova. 😉 
Idag firar jag ch David 3 år och 5 månader tillsammans, kärleken lever vidare ☺️❤️

Over and out ✌️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0