13/9-2014

Igår var det 8 långa månder sen våran älskade mormor tog sina sista andetag. Cancern vann tillslut och mormor hamnade i himmelen med pappa, hennes föräldrar och bror. Där hon kan andas utan problem, springa fritt och bara vara det hon var bäst på. 
Vi saknar hennes närvaro, skratt och kärlek. Och som mest saknar jag henne som mormor. Min vackra fina mormor! ❤️ 

 Igår var jag uppe hos Jessica och hennes dotter Tyra och red på deras häst Catana, Tyra lärde mig så otroligt mycket och hon var verkligen helt fantastisk. Jag trivdes i deras sällskap och att gosa och sitta på hästryggen, gaah för första gången på länge så kände jag varken av min paniksyndrom eller ångesten. Jag var bara mig själv och det kändes otroligt skönt. 

Hästar är verkligen ett bra hjälpmedel och jag trivs verkligen där uppe, dom är så snälla och förstår Att jag vill men inte vågar, så de puschade mig så jag tillslut hoppade upp på hästen, vilken känsla. Precis som jag drömt om när jag var liten. 
Drömmen lever vidare helt enkelt! ❤️
Det här är en sak som jag klarar av, något som jag kan vara stolt över att jag klarar av. Tänk jag har ridit?? Helt sinnes! 😊

Nu ska jag bara vila innan jag ska ut med hunden och sen ringa David. Hoppas på en händelserik helg med massa överaskningar. 😉

Kram. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0