5/10-2014

God kväll. 
Idag har det varit en ganska bra dag, peppar peppar!
Började dagen med att ha sovit AS dåligt..typiskt! 
La mig en stund efter att jag hade tagit lugnande , somnade och vaknade, då var det dags för mat, makaroner och köttbullar. La mig en stund eget maten och sen fick det bli en tur till skogen och plocka svamp! Fick tag ii ganska mycket så man kände sig nöjd iallafall. Kom hem och mamma började med kantarell omelett och så kom Ronny och Therese, hjälpte Ronny med att flytta i baslådan i bilen. 

Så en händelserik dag! 

Hoppas att dagen imorgon blir lika bra som den här. 

Var ju lite på dåligt humör en stund, men nu är det lugnt! Puh så skönt 😊

Nu desser mästarna, innan jag ska gå ner till morfar om jag orkar. 

Säg bara tjilivippen 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0