22/10-2014

KÄNSLOR!! 😣

Blir sÄ jÀvla frustrerad..
Jag försöker verkligen Àndra mig till det bÀttre, till den jag vr förr!
Men hur fan ska jag kunna bli som förr nĂ€r hela mitt liv har rykts ifrĂ„n mig? 
Jag kan inte gĂ„ i skolan, jag kan inte gĂ„ i en mat affĂ€r normalt, jag kan överhuvudtaget inte ens vissa mig i en klĂ€daffĂ€r, jag spenderar större delen av dagen ensam i min Ă„ngestsĂ€ng, jag kan inte umgĂ„s med mĂ€nniskor som förr och jag medicinerar mig varje dag för att fĂ„ en nĂ„gorlunda vardag. Klart att man bör bitter pĂ„ sig sjĂ€lv och sin omgivning. 

Att höra att man Inte Ă€r samma person lĂ€ngre sĂ„rar mig. Att jag inte lyssnar eller respekterar andra gör mig illamĂ„ende. 

Jag har blivit en bitter fitta helt enkelt. SĂ„ backa undan. 
För jag Àr sÄhÀr just nu, det hÀr Àr jag och kunde jag Àndra mig pÄ en dag sÄ hade jag gjort det utan tvekan!

KĂ€nner mig vĂ€rdelös och illa till mods. 
Om det inte hade varit för de personerna jag Ă€lskar sĂ„ hade jag lĂ€tt valt den enkla vĂ€gen och gett upp livet. 
Men jag Ă€lskar alla runt i kring mig och jag kĂ€mpar vare dag för deras skull. 

Over and out. 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0