Fredag!

Vart full rulle hela dagen, busat med winja och gosat till tusen, underbara unge. ❤️

Har även varit och tänt på mormor och pappas grav inför helgen. saknar er mina fina änglar. ❤️
Spring inte fortare i livet än vad dina skyddsänglar kan flyga. 👼💕

Tror nog att det citatet blir min nya tatuering som symboliserar mina fina änglar där uppe himmelen, som man saknar så otroligt Mycket. 
Ni var en stor del av mig, och det är mycket tack vare er jag är som jag är idag och värdesätter familjen så som jag gör. Livet är för kort för att inte respektera och älska dom fantastiska människorna som har gjort mig till mig. 
Me and My familia ❤️

Trevlig fredag alla där ute. 
Puss puss 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0