8/5-2014

Skulle egentligen ha börjat skriva på nattstad, men har hört att det mest är skumma människor där inne.
så fortsätter här och får hoppas att blogg.se kanske förnyar och gör sidan fräschare och roligare att blogga på.
 
Var på Rehab idag och det gick sisådär.. blir alltid orolig att gå till läkaren där för att hon alltid blir tyst.. kommer ditt och min vårdskötare säger att jag inte behöver oroa mig för det för hon var ju med och hon skulle även fylla i för att det inte skulle bli tyst..
går in i rummet ganska säker ändå. och så direkt knäppt tyst och blickar.. ingen som fyllde i där inte!
så känns som jag inte kan lita på dom heller nu..
 
skulle dubbla min dos på morgonen med antidepressiva och så fick vi se om det kanske kunde puscha min vardag och ta tag i saker jag inte gör annars.
på Tisdag blir det att träffa vårdskötaren igen och det är väll med lite blandade känslor nu känner jag.
Usch!
 
Idag skulle min älskade pappa ha blivit 55 år, vackra ängel grattis! <3
 
Nu ska jag försöka bli av med huvudvärken och sen ringa finaste och se hur hans dag har varit. <3
 
Hejs /FannyWanberg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0