3/5-2014

sitter nu och lyssnar på slå dig fri från filmen frost, såg den med David och saknar honom grymt mycket just nu så det fick bli den låtens medans jag väntar på att målarfärgen ska torka lite.
 
Målar just nu mammas byrå medans hon är nere hos morfar så jag hoppaas att hon blir nöjd när hon kommer upp. 
 
söker mer och mer efter ljusa stunder för att hålla modet uppe om att allting kommer bli bra i sinom tid och såklart för att inte hamna i dåligt humör och låta det gå ut över David. <3
Har har fått stått ut med en hel del med min panikångest, och det är det sista jag vill är att såra honom med mina ord som jag egentligen inte menar.
sålänge jag håller mig på bannan så är det bra!
och så länge jag är med David så mår jag alltid som bäst, jag har bättre självkänsla och ser på saker annorlunda. så tanken är att vi ska flytta ihopp nu som jag har skreve om tidigare.
så David ska kolla på husen där nere och förhoppningsvis ser det bra ut och jag kan flytta ner och börja mitt nya liv, och förhoppningsvis utan min panikångest!  :) .
 
Nu ska jag nog kolla om det har torkat så jag hinner någorlunda klart innan maten! 
 
Tjilivippen! / Fanny den där Wanberg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0