24/5-2014

Hallå!
Vilken dag, har ju varit så otroligt varmt, men sen började det regna och mulra lite så nu hoppas jag att den inte vänder tillbaka och blir värre, hatar åska på nätterna.
 
Fick en panikångest attack efter att jag hade varit borta i affären för ägaren sprutade vatten på mig... man kan ju undra om han driver en verksamhet eller en lekerstuga !?
Var ju en dam som anmälde en annan affär för att hon fick vatten på sig när dom tvättade fönster, man kanske borde göra samma sak ?..
så tack vare detta så försvann mitt humör och paniken började igen.. jag som var så glad att jag hade klarat mig ett par dagar. och min mobil träffade han också.. typiskt!
men som vanligt vågar jag inte säga något. men tycker han borde lära sig snart ändå att en del verkigen tar åt sig, att han borde fatta att det är en seriös verksamhet annars förlorar han ju kunderna.
Neh usch.. tror inte jag tänker sätta min fot där något mer.. 
Tur man flyttar härifrån snart, så man kan verkligen jobba på sig själv utan att en del människor sabbar det genom att bete sig såhär som en vanlig affär ALDRIG skulle göra.
 
aå efter detta var det bara att åka hem och ta en lugnande tablett och lägga sig.
 
Emma och jag försökte ta en promenad, men då började det regna så vi svängde in vid kyrkan och vände tillbaka hem, startade grullen och grillade korv och kött istället.
 
 
 
Kram / FannyWanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0