22/5-2014

God kväll!
Ligger och kollar på "vad blir det för mat" gillar egentligen inte per moberg, men det finns inget bättre på tvn, så då har man iallafall något att skratta åt.
 
Idag har det varit otroligt varmt, haft en 30 grader ute och en 27 inne. Så det har verkligen varit " leta eftre skuggan" Dagen.
Var en sväng till mormors och pappas grav och vattnade och bärde in Keiths post. sedan fick det bli en tur till Degerfors för att köpa färsk potatis och lite smått och gott.
fick även bli att svulla sig lite med en pizza, och för min del fick det bli en Carlzona, nam nam! <3
 
Fick även ett, eller ah, 2 mms av min finaste pojk, så då hade han köpt 3 ljusstakar, och två ullplädar med pippi mönster, som vi ska ha när vi flyttar ihop! gahh är ju fruktansvärt lycklig med den där underbara mannen! <3
 
Nu funderar jag även på att ta en kort promenad så att jag har något att visa rehab på tisdag! Jag ska banne mig bli bra igen, nu är det på tiden att det händer något tycker jag..
 
Ha det så bra alla där ute i värmen och glöm inte att dricka! 
/ FannyWanberg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0