11/5-2014

släpp dina tyngder, var dig själv och ingen annan!.
 
Har som mål imorgon att gå upp klockan 8 istället för att missa hela dagen och sova till en 11 på dagen. 
Jag vill ha min vardag som den var en gång i tiden innan..
 
Idag har jag verkligen haft mycket påfrestningar. Är ju snurrig pga tabletterna, samt att jag har fått mycket utslag på böstet, antagligen av tabletterna med. så jag har haft världens dödsånget hela dagen.
Men eftersom syster yster har varit sjuk så har jag diskat 2 ggr, bakat brödbullar och plockat lite under dagen.
imorgon ska jag försöka att städa badrumet och sedan samla mod inför rehab på tisdag.. Efter förra gången så har jag tappat förtroendet helt för min vårdskötare!
Min förra vårdare som var tvungen att sluta för att hon hade kommit in på lärarhögskolan, hon förstod mig full och prickar och verkligen anpassa allting efter mig.. eftersom jag inte klarar av grupper och jag ville komma någonstans fort.. så skulle hon lära sig små övningar om kpt som hon kunde lära mig sedan efter så jag slapp just det där med grupper. hon var en klippa! 
 
Men den jag har nu, jag står ju helt still... hon säger så mycket men sen blir det ingenting. och sedan när hon lovar att fylla i när det blir tyst så att jag skulle slippa den obehagliga känslan och sedan sitter hon bara där knäpp tyst hon också..
då blir man frustrerad och undrar om man verkligen är på rätt ställe.
 
Men bara bita i det sura äpplet.
ska höra med henne då också om när man flyttar om de kan föra över allting till rehab i vänersborg istället.,
 
 
Men nu ska jag snart ta tabletterna och sedan ta det lugnt innan jag ska ringa David ! <3 
Kramar! / FannyWanberg *
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0