25/3-2014

God kväll!
Idag var det dags för Rehab efter att jag efter så många ggr vägrat att åka ditt.
Hopp vad hände där nu då!?
Kan börja med att jag en längre tid mått så dåligt, känns ibland som saker och ting är ovärt för jag känner att jag inte kommer någonstans, jag är en stopp kloss.
Jag får ångest och blir stressad när jag vet att detta kommer att ta flera år att bli av med, och tänk då att jag missar dessa år av mitt liv.. jag skulle njuta av livet och må hur bra som helst.
istället lever jag i ständig ångest..
Jag har varken livsglädje eller lust att söka efter energi som kan få mig på fötter igen.
 
Så jag kommer att få träffa läkaren igen och antagligen höja dosen eller byta mediciner helt och kanske få flera..
Yaay 21 år och känner att man får äta tabletter för att klara av en  vardag  -.-' 
 
men det ´posetiva var att om jag får aktivitetsstöd som jag med all sanolikhet kommer få..
så kan jag få pengar för att göra en akivitet, som tex i mitt fall rida.
yaay kanske får rida på en pååålle ! <3
 
Jag bråkar nu en hel del med min pojkvän antagligen för att han är en sån nära person för mig, och jag vill ha uppmärksamheten och synas! 
Jag mår ju liksom inte bra, så inte konstigt att jag vill söka upp uppmärksamheten.
på fel sätt tyvärr, för jag vet att jag inte ska agra för det jag blir sur över, för det är något jag egentligen inte skulle reagera på..
och jag vet direkt efteråt att jag har gjort fel och då får jag världens ångest för jag var ju inte såhär förut..
och än en gång känner jag mig misslyckad.
 
Men jag ska försöka vara posetiv, gå ut och gå varje dag och verkligen anstänga mig på att bli bra igen!
 
Tjilivippen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0