23/3-2014

god middag.
mår fortfarande inge bra idag. men fick en bild på gudmors goding och då blev det mycket bättre och posetivare :) <3

idag har jag vart ute med vovven, hjälpt mamma med maten och nu har vi tvättstugan. känner mig ganska mäktigt stressig och kroppen säger nog ifrån för har inte haft mensen på 3 månader och ska egenligen ha den nu men inte fått den än heller.. är rädd att jag förstör min kropp eller något. men vi får se!.
idag kommer antagligen David tillbaka till Vänersnäs. och förhoppningsvis kan vi få tid för varandra. för nu för tiden har jag haft så mycket panikångest pch skreke och bråkat med Honom. så nu håller vi tummarna på en bra vecka och en snäll Fanny.
ligger nu och tittar på livet på bb med tanja. ska nu återgå till det!
tjilivippen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0