11/3—2014

God eftermiddag!
Har haft världens ångest idag pga att jag beter mig på ett visst sätt. Jag är I en krigs och fly position tack vare panikångesten. Så när jag har mina dåliga dagar så letar jag fel och ofta försöker ställa till med bråk. Och tyvärr är det alltid David som får smällen av mitt dåliga beteende.

Så idag har jag haft ångest som sagt.. Så jag stannade hemma från rehab, dom kanske em del tycker är konstigt eftersom de ska hjälpa mig.. Men alla är olika och för mig är det såhär. När jag mår så dåligt över mig själv och när varje del I ens vardag är ett hinder och en uttmaning. Då orkar man inte ta den striden eftersom man redan mår dåligt och då antagligen skulle uttmaningen skita sig och skulle förstöra mer.
Så jag stannade hemma och valde den enkla vägen.

Nu ska jag dra mig! Tjeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0