29/7-2014

God kväll alla.

Här haft en underbar helg i vänersnäs hos min finaste pojkvän och Svärföräldrarna, vi badade, sköt luftgevär, tittade på film och David färgade mitt hår. samt så plockade vi hallon, svarta vinbär och röda till svärmor :) .

åkte hem på Söndagen för min finaste skulle börja jobba på sitt nya jobb, kändes hemskt att lämna honom, fick äntligen träffa honom efter 3 månader så kändes 3 dagar otroligt kort. men vi måste ses snarast igen för att vara borta så länge ifrån honom går inte. <3
han trivs bättre på det nya jobbet iallafall och det är det viktigaste :) <3

idag blev det en tur till dollarstore där jag fick Bh och en huvudbonad som passar perfekt till mitt röda hår :)
nu tittar jag på en film med Emma och sen blir det att gå ner till morfar en sväng!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0