11/7-2014

ligger och lyssnar på drängarna, en lite bättre dag må jag säga!
Började lite sisådär när jag såg Emma göra sig iordning för glajan, jag vet att jag inte klarar av för mycket människor så vågar inte utsätta mig själv för det. visst jag tycker det är skit kul för Emma, inte för det! 
men jag saknar tiden då jag var med och vi fixade iorfning oss tillsammans, men hög musik och dans mitt under sminket!
 
tog en lugnande, låg och tittade på familjen annorlunda, sen kändes det bättre så jag bestämde mig för att baka en rabarberpaj, den blev tyvärr inte så god när vi avsmade den nere hos morfar, lite bränd och rabarberma var lite gummiaktiga. 
Men det gick ner med lite vaniljkräm.
Gick sedan upp och tog en ansiktsmask och hoppade sedana i duschen, kände sen för lite färg på naglarna så det fick det bli, grönt med glitter! awesome ;) 
 
så nu tar jag det lite lugnt innan jag ska ringa min man som nu för tillfället agerar barnmorska åt en katt vid namn kottan, mysigt! <3 
 
3 månader sen jag såg finaste David och det tär verkligen i mitt hjärta att inte få vara med honom, det är ju med honom jag hör hemma! <3
 
kram / FannyWanberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0