8/1-2014

God kväll! 
Till dagen har jag hunnit att diska, letat efter lakan till mormor nere i förådet, tvättat och nu snart ska vi äta pommes med kebabsås, iallafall jag (a) .
Längtar tills jag och David kan flytta ihop, för att sakna honom är nog det svåraste jag vet. och när livet känns skrämande eller ensamt hade det varit underbart att bara kryppa upp i hans famn och trycka in mitt huvud i hans nacke där jag alltid känner mig som hemma när saker är skrämande ! <3 
men först måste man ju kolla vart det passar bäst att bo, närmare honom eller här? finns rehab där eller passar Davids jobb här ? mm. mycket saker som ställer till det men en dag så löser det sig nog och vi äntligen kan bli sambos <3 
Utan honom så hittar jag inte krafterna jag behöver, den där extra energin som får en på fötter. och nu när det är så mycket som händer i våra liv, förändringar då man inte vet hur nästa dag blir, blir man helt sjuk utan honom i min närhet. David är den som förstår mig utan att jag behöver säga något. han är min one and only! <3
 
Men jag ska vara stark! 
Vi kommer klara det här också! 
 
blev ingen Rehab igår. Jag vill inte ens tänka på mig själv nu, inte när det är som det är! 
Men de skulle skriva ut ett nytt läkarintyg och så skulle jag få ut sömntabletterna igen för dom är snart slut!.
Sen jag började äta dom har jag gått upp till 50 kilo och världens mage! :) .
Nog för att jag inte gillar den där " bebis magen" så älskar jag kilona. så jag får träna bort magen och äta så jag håller kvar vikten! :) .
 
Nu ska jag dra
ha det bra alla! 
over and out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0