5/1-2014

God kväll.
Vet inte hur jag känner mig längre.. jag har tappat kontrollen helt över hela mitt liv! 
Jag har en sådan presentationsångest och att få det i ansiktet i över en veckas tid är ingenting jag hade önskat mig.
Jag har inte kontrollen över min vardag, inte på mitt humör eller på min vikt längre. Jag trivs inte alls i min vikt som den är nu. men min vardag är inte som den ska längre och jag gör inte tillräkligt så jag orkar inte ens ta tag i mitt humör eller vikt längre.
Jag har tappat bort mig själv och jag vet inte vart jag är påväg. Vet bara att jag inte mår bra.
och ingen verkar se det heller. så det är bara att vara tyst och gå i sin egna lilla bubbla..
 
Jag orkar inte mer.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0