19/1-2014

Januari har alltid varit en ren skräck i våran familj. 
 
 
Idag är det en hel vecka sedan min vackra mormor tog sista andetaget. idag är det exakt en vecka sedan jag såg henne sist. Jag saknar henne så otroligt mycket!! <3
Jag älskar dig älskade ängel! <3
 
 
 
 
Idag är det även 22 år sedan våran älskade pappa försvann och valde bort livet mot en smärt fri himmel! 
Jag saknar dig pappa, och ta väl hand om mormor där uppe! <3
Jag älskar dig! 
 
 
 
 
två så otroligt underbara människor som betyder så otroligt mycket för oss, finns nu längre inte kvar på joden, bara deras stjälar som vi varken kan se eller höra. Men vi känner av deras närvaro och kärlek.
och i våra minnen kommer de alltid att leva kvar tills vi ses igen på andra sidan! <3
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0