15/1-2014

Den 12 Januari 2014 ca halv 7 lämnade en så betydelsefull person världen och gick sina steg upp till himmelen. Min vackra fina underbara mormor. Jag saknar dig varje dag, och saknar din röst och dina komentarer. du betyde så mycket för mig, men jag hoppas du har ett bättre liv på andra sidan, där våran pappa, dina föräldrar tar hand om dig. Där du kan äta HUR mycket du vill, och där du kan andas fritt! <3 
Jag älskar dig! 

 
 
Igår kom begravningantripinören och vi bestämde en hel del. Idag blir det att välja en plats och vi får se hur det går. Det är så svårt eftersom DU brukade vara den som hade koll <3 
men vi ska klara det här för morfars skull, och vi kommer minnas alla fina minnen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0