14/2-2014

God morgon!
Idag är det alla <3 dag och jag firar den tyvärr utan min pojkvän! Men han finns i mitt hjärta! <3
Han har hög feber nu så jag önskar att jag kunde vara där och pyssla om honom och finnas där för honom! <33

Idag blir det att göra köttbullar med mamma och senare blir det att baka hemmagjort bröd. så nam nam nam! :)

hade innan glömt mina antidepressiva i 2 dagar så mådde verkligen pytton i går och i förrgår. Men idag känner jag mig lite bättre, så den tackar vi för! Innan trodde jag att panikångesten hade försvunnit, men märkte nu att det egentligen bara var tabletterna som gjorde sitt..
ska även nu ansöka om aktivitetsersättning eftersom jag inte kan jobba och har en diagnos.
så då kan jag få pengar i 3 år av försäkringskassan så jag slipper den där äckliga socialen!

Nu ska jag dra mig! Tjarrå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0